Utrecht trekt 34.000 extra bezoekers dankzij mediacampagne
Utrecht trekt 34.000 extra bezoekers dankzij mediacampagne Toerisme Utrecht heeft, door de winter evenementenagenda onder de aandacht te brengen, 34.000…
Iedere gemeente organiseert evenementen. Belangrijke doelen zijn vaak het aantrekken van bezoekers en het binden van de bewoners. Dat hier kosten aan verbonden zijn spreekt voor zich, maar wat is het effect van deze uitgaven geweest? Was een evenement succesvol in het aantrekken van bezoekers, hoeveel mensen waren dat, waar komen ze vandaan en hoe lang zijn ze gebleven? En voor grote evenementen is veiligheid een uitermate belangrijk aandachtspunt. Mezuro informatie helpt u bij het beantwoorden van deze vragen!
Informatie die Mezuro kan leveren
Beschikbare rapportages
U heeft de keuze uit een tweetal rapportages die hieronder nader beschreven worden:
Belangrijkste voordelen
Met de Mezuro informatie, al dan niet in combinatie met andere databronnen, kunt u uw voorbereidingen treffen en beslissingen onderbouwen en behoeft u niet meer (alleen) te vertrouwen op intuïtie en gevoel omdat de concrete informatie ontbreekt.
Utrecht trekt 34.000 extra bezoekers dankzij mediacampagne Toerisme Utrecht heeft, door de winter evenementenagenda onder de aandacht te brengen, 34.000…
Waar komen de GLOW bezoekers vandaan? Wanneer een evenement is afgelopen, is het goed om te bekijken hoe het evenement…
Sittard-Geleen loopt voorop foto Ermindo Armino Sittard-Geleen gebruikt Mezuro data om te kijken naar de herkomst van winkelend publiek. Er…
Carnaval De invloed van carnaval op mobiliteit naar de steden Inwoners van Breda (Kielegat) zijn trots op hun stad. Maar…
Koninginnedag De nacht is voor Utrecht, de dag voor Eindhoven en Amsterdam Tijdens Koningsnacht is het druk in het centrum…