Utrecht trekt 34.000 extra bezoekers dankzij mediacampagne
Utrecht trekt 34.000 extra bezoekers dankzij mediacampagne Toerisme Utrecht heeft, door de winter evenementenagenda onder de aandacht te brengen, 34.000…
De economische en sociale functie van een (binnen)stad, voorzieningencluster, gemeente of woonkern wordt voor een groot deel bepaald door bezoekers. Hoeveel bezoekers komen er en waar komen deze vandaan? Hoe lang blijven in de binnenstad? Hoe ontwikkelt het bezoekersbeeld zich door de tijd? Hoe doet mijn binnenstad het ten opzichte van andere binnensteden? Antwoorden op deze vragen zijn essentieel om goed beleid te kunnen voeren, te monitoren en gericht acties en maatregelen te kunnen inzetten. Mezuro informatie geeft antwoord op deze vragen!
Informatie die Mezuro kan leveren
Mezuro kan u, om een goed en helder beeld van uw gebied te krijgen, van de volgende informatie voorzien:
Beschikbare rapportages
Inzicht in Bezoekers. Gericht op het weergeven van de cijfers in samenwerking met Zicht op Data en BRO. Naast de cijfers geeft BRO een korte samenvatting met analyse en conclusies. Dit rapport is beschikbaar op basis van cijfers van 1 maand. Ook is een dashboard mogelijk voor analyses op basis van één of meerdere jaren. Analyse van Bezoekers: dit is inclusief een uitgebreide analyse op basis van de Mezuro Informatie uitgevoerd door een van onze partners.
Belangrijkste voordelen
Utrecht trekt 34.000 extra bezoekers dankzij mediacampagne Toerisme Utrecht heeft, door de winter evenementenagenda onder de aandacht te brengen, 34.000…